Το μέλλον των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων “χτίζεται” πλέον, πάνω σε ένα στρατηγικό πλάνο εξατομικευμένων υπηρεσιών, σχεδιασμένες στη φιλοσοφία της Smart Technology: Ο πελάτης, ελέγχει αυτού του τύπου τις υπηρεσίες, μέσω ενός αντίστοιχου App που “κατεβάζει” εύκολα στο κινητό του.
Έτσι μέσα από τη συσκευή του, μπορεί να προγραμματίζει τη λειτουργία της Smart TV (καλό θα ήταν να παρέχει και δωρεάν πρόσβαση σε πλατφόρμες ψηφιακής ψυχαγωγίας τύπου Netflix) ή οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρικής συσκευής του δωματίου του, να ρυθμίζει την ένταση του φωτός και της θερμοκρασίας του χώρου, αλλά και να κλείνει ραντεβού για τυχόν υπηρεσίες του ξενοδοχείου(π.χ. spa), να επικοινωνεί με τη ρεσεψιόν χωρίς καν να χρειαστεί να σηκώσει το ακουστικό του τηλεφώνου, να “κλείνει” τραπέζι στο εστιατόριο του ξενοδοχείου ή ακόμα και να παραγγέλνει με χρήση του room service. Κι όλα αυτά χωρίς καμία ταλαιπωρία ή καθυστέρηση.
Εννοείται, βέβαια, πως για να εφαρμοστεί αυτό το σενάριο, απαιτείται η διασφάλιση δωρεάν και γρήγορης πρόσβασης στο διαδίκτυο.